Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

18/08/2011 Εκδρομή στον Προφήτη Ηλία

Ένα απο τα χαρακτηριστικότερα σημεία του χωριού είναι ο προφήτης Ηλίας. Με υψόμετρο 750 μέτρα δεσπόζει στην γύρω περιοχή. Από την κορυφή του μπορεί κανείς να δεί όλη την περιοχή που περικλείουν το Μενοίκιο, το Φαλακρό,τον άγιο Σίλα, και το Παγγαίο.
Ξεκινήσαμε λοιπόν πρωί στις 7:40 εφοδιασμένοι με νερό, φαγητό, φωτογραφικές μηχανές, βέργες στα χέρια (απαραίτητες για τα σκυλιά)  και πολύ όρεξη για περιπέτεια. Τα πρώτα μέτρα ήταν σχεδόν κάθετα, σαν να ανεβαίναμε σκαλοπάτια αλλά ξεκούραστοι όπως είμασταν τα ξεπεράσαμε σχετικά εύκολα. Στις 8:02 είμασταν στο πρώτο Μαντρί, του Κυριάκου, εκεί κάναμε και το πρώτο διάλειμμα. Οι φόβοι μας για τα σκυλιά δεν επιβεβαιώθηκαν, ήταν σχετικά ήσυχα, γαύγιζαν μόνο από μακρυά. Συνεχίσαμε το επόμενο κομμάτι μέχρι του βράχους της 'Γαές', ήταν και αυτό ανηφορικό αλλά πολύ ομαλότερο από το πρώτο. Κάναμε συχνά διαλλείματα για να μπορούν να ακολουθούν και οι μικροί της παρέας. Ο μικρότερος από όλους μας , ο Σταύρος (3,5 ετών)  ανέβηκε σχεδόν τρέχοντας και πάντα μπροστά εμψυχώνοντας τους υπόλοιπους.

Ο Σταύρος

Ένα κομμάτι της παρέας μας
Μετά την στροφή 180 μοιρών στην 'Γαέ' ο δρόμος ήταν πιο  βατός. Τελικά στις 9:00 είμασταν πάνω.
Ο προφήτης Ηλίας μας αποζημίωσε με ένα δροσερό αεράκι και μια ατμόσφαιρα πολύ καθαρή. Μπορούσε κανείς να δει μέχρι και τις κορυφές των βουνών της Θάσου. Και βέβαια στα πόδια μας η Σκοπιά , η Καλιθέα , η Δράμα, η Αλιστράτη , το Μανδήλι , ο Σφελινός.......

Το Χωριό απο την κορυφή του προφήτη Ηλία

Βρήκαμε πολυθρόνες μέσα στο εκκλησάκι και το τραπέζι στρώθηκε αμέσως.......

Οι καλλιτεχνικές ανησυχίες δεν λείπουν ποτέ...

Η επιστροφή έγινε από τον πίσω δρόμο, ο οποίος είναι μακρύτερος, θέλαμε να τον δούμε και αυτόν. Είναι σίγουρα ομαλότερος αλλά κατά πολύ μακρύτερος από τον μπροστά. Λάθος επιλογή. Τελικά με τα πολλά στις 11:30 είμασταν στο σπίτι χωρίς μια σταγόνα νερό στα μπουκάλια μας.
 Ο Σταύρος στα 3,5 χρόνια του έκανε μια διαδρομή σχεδόν 8 χιλιομέτρων χωρίς αγκομαχητό. 'Οταν ένας 3-χρονος μπορεί μπορεί ο καθένας μας , δοκιμάστε το και δεν θα βγείτε ζημιωμένοι. Ο προφήτης Ηλίας θα σας αποζημιώσει.